☀❤☀❤☀❤دوست دارم مهربونم☀❤☀❤☀❤


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 

 ღ ღ مطــــــــــــلب ارســـــــــــــــالی از هـــــــــــــلیــــــــــا  ღ ღ

 

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

 

ღ ღ تولدت مبارک عزیزم ღ ღ

 

 

 

به نیت هر که دوست داری بخوان …

تو

مثلِ همیشه برای تو می نویسمآرام

فدای مهربونیات دوست خووووبم 

 

 

 

در قلبت رو واسه هر کسي باز نکن ، اوني که دوستت داره کليد داره!

 

 

  سلام به همه دوستای گل این وب من هلیام 

 

امروز اووومدم تولد دووووستم رو بهش تبریک بگم 

خب همه آماده هستین شروووع کنم

تولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک

 الی جوووووووووووووووووونم تولدت مبارک دووووست خوووبم

عزیزم آغاز 21 سالگیت مبارک 

دوووست خوووبم امروز ساعت 10 صبح به دنیا میاد وااااااااااای

 

لمس بودنت مبارک دووووست نازم

 

از قدیم شنیدم که میگن روز تولد هر آرزویی بکنی همون میشه

الی جونم امروز روز خودته ایشالا به آرزوت برسی عسیسم

6 روز دیگه تولد خودمه اولین آرزویی که میکنم الی جووونم حالش خوووب شه

آمین

 21 بار به روی 21 امین برگ دفتر خاطرات 21 صفحه ای زندگیم می نویسم : 

الیکا جونم 

21 بار به توان 21 هزار بار

آن عدد مجهول

تولدت میارک دوست خووووبم


 

 

خب حالا یکم برقصم بعد برم

ببخشید من اصلا اهل خجالت نیستم

به قول الی روت زیاده

خب قبل اینکه کادو بیارم بگم جای چند نفر خالیه

1. شوهرش

2. سه قلوهای الی

3. عشق خودم

خب حالا بریم سراغ کادووووو

ای خدا عاشقی بد دردیه موزیک یادم رفت شرمنده

گروه موسیقی کندو

من واسه الی دوچرخه خریدم 

ای بابا شوخی کردم بخندیم

 

آخ جون کیک

وااااااااای اینم کیک 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

>>EMAD
ساعت11:23---3 مرداد 1392
سلام اليكام نميدونستم كجا واست پي ام بذارم ك بياي بخوني اخر اينجا رو انتخاب كردم. فك نكن با اومدن ب وبلاگت يادم اومد ك تولدته. از قبل يادم بود تو دفتر شركت جلو چشمم بود. نميدونم چجوري بهت تبريك بگم تولدتو. ميدوني هيچوقت فكر نميكردم اينقد يتونم كسي رو دوس داشته باشم ولي الان دارم.**دوست دارم هزار تا معني داره قطعا اولين*دوست دارم* مال احساس واقعيه ادمه. من اون احساس اولي رو تقديم تو كردم** هميشه دوس داشتم مردونه حرف بزنم... مردونه بخندم... مردونه عشق بورزم... مردونه گريه كنم... مردونه ببخشم... مرد باشم نه فقط با جسمم...با نگاهم با احساسم با اغوشم... مرد باشم و هيچوقت نامردي نكنم...مخصوصا واسه كسي ك ب مردونگيم تكيه كرده. من خيلي دوست دارم خيلي. تولدت مباااااااااااااااااااااااااااا ارك.
پاسخ : مرسی عزیزم خودمم خبر نداشتم هلیا تو وبم این کارو کرده الان دیدم ممنونم .


>>EMAD
ساعت11:23---3 مرداد 1392
سلام هليا مرسي ك اينقد ب فكر عزيزمي تشكر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,ساعت 10:30 قبل از ظهربه قـــلــم | |